نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس شیشه‌ای نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشه‌ای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
  • آلتوسر بررسی جایگاه دولت در نمایشنامه‌ی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
  • آهنگسازی موسیقی ایرانی ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]

ا

  • اثر مشترک مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
  • اجرای خیابانی مطالعه تغییرات گونه‌های موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
  • اخلاق واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
  • ارکان بداهه ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
  • اقتصاد سینما تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
  • اقتصاد فرهنگ تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
  • انعکاس بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]
  • ایدئولوژی بررسی جایگاه دولت در نمایشنامه‌ی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]

ب

  • باختین بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
  • بداهه‌پردازی ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
  • بکت بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]
  • بهرام بیضایی گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]

پ

  • پنجره‌های کانونی‌شدگی ساز و کار نظریۀ پنجره‌های کانونی‌شدگیِ منفرد یان در شکل‌گیری روایت‌های تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]

ت

  • تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلم‌های فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
  • تخت حوضی بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
  • ترتیب رویدادها روایت‌شناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
  • تکیه تکیه و آهنگ در موسیقی آوازی ایران ضرورت‌ها و روش‌ها [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 117-131]
  • تنیّت بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]

ج

  • جدایی نادر از سیمین نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشه‌ای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
  • جشن بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
  • جنبه‌های هنری بازی ویدیویی جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]

چ

  • چهره واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]

ح

  • حقوق مرتبط مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]

خ

  • خشونت زبانی راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلم‌های فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
  • خط‌مشی‌گذاری تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]

د

  • دشمن مردم بررسی جایگاه دولت در نمایشنامه‌ی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
  • دکوپاژ نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشه‌ای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
  • دولت بررسی جایگاه دولت در نمایشنامه‌ی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
  • دیرند روایت‌شناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
  • دیگری واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]

ر

  • راهبردهای زبانی راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلم‌های فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
  • روایت روایت‌شناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
  • روایت‌شناسی ساز و کار نظریۀ پنجره‌های کانونی‌شدگیِ منفرد یان در شکل‌گیری روایت‌های تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
  • روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند ساز و کار نظریۀ پنجره‌های کانونی‌شدگیِ منفرد یان در شکل‌گیری روایت‌های تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]

ز

ژ

  • ژانر درام اجتماعی راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلم‌های فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]

س

  • ساختار چهارمضراب ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
  • ساختار مُدال ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
  • ساز بادی بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
  • سازهای زهی-کمانی مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشه‌ای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
  • سینمای نما - فصل روایت‌شناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]

ش

  • شعر و موسیقی تکیه و آهنگ در موسیقی آوازی ایران ضرورت‌ها و روش‌ها [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 117-131]

ص

  • صفویان مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشه‌ای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
  • صنایع فرهنگی تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]

ض

  • ضابطه‌مندی ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]

ط

  • طرح صنعتی مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]

ع

  • عروسک مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]

ف

  • فرامرز پایور ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
  • فرهادی واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
  • فیلم‌های فارسی راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلم‌های فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]

ق

  • قضاوت اخلاقی نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشه‌ای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]

ک

  • کارناوال بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
  • کشتی روسی روایت‌شناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
  • کمدی گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]
  • کیارستمی واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]

گ

  • گورکانیان مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشه‌ای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
  • گونه های موسیقی خیابانی مطالعه تغییرات گونه‌های موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]

ل

  • لویناس واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]

م

  • مالکیت صنعتی مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
  • منفرد یان ساز و کار نظریۀ پنجره‌های کانونی‌شدگیِ منفرد یان در شکل‌گیری روایت‌های تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
  • موسیقی آوازی تکیه و آهنگ در موسیقی آوازی ایران ضرورت‌ها و روش‌ها [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 117-131]
  • موسیقی خیابانی در تهران مطالعه تغییرات گونه‌های موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
  • موسیقی سنتی ایرانی ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
  • موسیقی مردم‌پسند مطالعه تغییرات گونه‌های موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
  • میتوس بهار گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]

ن

  • نغمه‌های بالفعل بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
  • نغمه‌های بالقوه بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
  • نگارگری مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشه‌ای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
  • نمایش بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
  • نورثروپ فرای گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]
  • نی بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
  • نی کلیددار بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]

و

  • وضعیت استثنا بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]

ه

  • هستی‌شناسی بازی ویدیویی جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]
  • همدلی سینمایی نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشه‌ای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
  • هنر خیابانی مطالعه تغییرات گونه‌های موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
  • هنر معاصر جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]