آ
-
آژانس شیشهای
نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشهای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
-
آلتوسر
بررسی جایگاه دولت در نمایشنامهی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
-
آهنگسازی موسیقی ایرانی
ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
ا
-
اثر مشترک
مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
-
اجرای خیابانی
مطالعه تغییرات گونههای موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
-
اخلاق
واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
-
ارکان بداهه
ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
-
اقتصاد سینما
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
-
اقتصاد فرهنگ
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
-
انعکاس
بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]
-
ایدئولوژی
بررسی جایگاه دولت در نمایشنامهی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
ب
-
باختین
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
-
بداههپردازی
ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
-
بکت
بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]
-
بهرام بیضایی
گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]
پ
-
پنجرههای کانونیشدگی
ساز و کار نظریۀ پنجرههای کانونیشدگیِ منفرد یان در شکلگیری روایتهای تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مردهاند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
ت
-
تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف
راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلمهای فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
-
تخت حوضی
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
-
ترتیب رویدادها
روایتشناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
-
تکیه
تکیه و آهنگ در موسیقی آوازی ایران ضرورتها و روشها [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 117-131]
-
تنیّت
بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]
ج
-
جدایی نادر از سیمین
نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشهای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
-
جشن
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
-
جنبههای هنری بازی ویدیویی
جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]
چ
-
چهره
واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
ح
-
حقوق مرتبط
مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
خ
-
خشونت زبانی
راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلمهای فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
-
خطمشیگذاری
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
د
-
دشمن مردم
بررسی جایگاه دولت در نمایشنامهی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
-
دکوپاژ
نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشهای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
-
دولت
بررسی جایگاه دولت در نمایشنامهی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
-
دیرند
روایتشناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
-
دیگری
واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
ر
-
راهبردهای زبانی
راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلمهای فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
-
روایت
روایتشناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
-
روایتشناسی
ساز و کار نظریۀ پنجرههای کانونیشدگیِ منفرد یان در شکلگیری روایتهای تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مردهاند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
-
روزنکرانتز و گیلدنسترن مردهاند
ساز و کار نظریۀ پنجرههای کانونیشدگیِ منفرد یان در شکلگیری روایتهای تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مردهاند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
ژ
-
ژانر درام اجتماعی
راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلمهای فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
س
-
ساختار چهارمضراب
ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
-
ساختار مُدال
ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
-
ساز بادی
بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
-
سازهای زهی-کمانی
مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشهای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
-
سیاستگذاری فرهنگی
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
-
سینمای نما - فصل
روایتشناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
ش
-
شعر و موسیقی
تکیه و آهنگ در موسیقی آوازی ایران ضرورتها و روشها [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 117-131]
ص
-
صفویان
مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشهای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
-
صنایع فرهنگی
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
ض
-
ضابطهمندی
ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
ط
-
طرح صنعتی
مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
ع
-
عروسک
مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
ف
-
فرامرز پایور
ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
-
فرهادی
واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
-
فیلمهای فارسی
راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلمهای فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
ق
-
قضاوت اخلاقی
نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشهای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
ک
-
کارناوال
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
-
کشتی روسی
روایتشناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
-
کمدی
گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]
-
کیارستمی
واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
گ
-
گورکانیان
مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشهای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
-
گونه های موسیقی خیابانی
مطالعه تغییرات گونههای موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
ل
-
لویناس
واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
م
-
مالکیت صنعتی
مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
-
منفرد یان
ساز و کار نظریۀ پنجرههای کانونیشدگیِ منفرد یان در شکلگیری روایتهای تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مردهاند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
-
موسیقی آوازی
تکیه و آهنگ در موسیقی آوازی ایران ضرورتها و روشها [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 117-131]
-
موسیقی خیابانی در تهران
مطالعه تغییرات گونههای موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
-
موسیقی سنتی ایرانی
ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
-
موسیقی مردمپسند
مطالعه تغییرات گونههای موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
-
میتوس بهار
گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]
ن
-
نغمههای بالفعل
بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
-
نغمههای بالقوه
بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
-
نگارگری
مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشهای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
-
نمایش
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
-
نورثروپ فرای
گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]
-
نی
بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
-
نی کلیددار
بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
و
-
وضعیت استثنا
بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]
ه
-
هستیشناسی بازی ویدیویی
جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]
-
همدلی سینمایی
نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشهای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
-
هنر خیابانی
مطالعه تغییرات گونههای موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
-
هنر معاصر
جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد